Головна   Мій профіль   Вихід 
Ви увійшли як Гость | Група "Гости" | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Головна [46]
Шкільні свята, заходи, акції [676]
Спорт [19]
Учнівські олімпіади [82]
ЗНО [3]
ДПА [1]
Вітання [22]
Учнівське самоврядування [2]
МАН [11]
Плани [0]
Робота з батьками [11]
ОГОЛОШЕННЯ [12]
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту ( накази, листи) [19]
Учням [17]
Вчителям [24]
Класним керівникам [7]
Професійні свята та пам’ятні дати [3]
Поради лікаря [3]
Новини освіти [25]
Туризм, екскурсії [7]
Конкурси для вчителів [4]
Конкурси для учнів [15]
Участь учнів у конкурсах [44]
Участь учителів у конкурсах [1]
Зустрічі випускників [4]
Оздоровлення [2]
Архів записів
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 163

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вы работаете со страницей
Форма входу

1.  Нормативно-правова база :  

  • Закон України про освіту
  • Указ Президента України Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року
  • Указ Президента України №1013/2005 від 04.07.2005 р. “Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні”
  • Постанова Кабінету Міністрів України №1095 від 25.08.2004 р. «Деякі питання запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти»
  • Постанова Кабінету Міністрів України  №1312 від 31.12.2005 р. “Про невідкладні заходи щодо запровадження зовнішнього незалежного оцінювання і моніторингу якості освіти та спрямоване на підвищення якості освіти, активізацію й удосконалення діяльності навчальних закладів.»
  • Положення про внутрішній моніторинг (затверджено педагогічною радою від 30.08.10 р., протокол № 8), накази по школі.

2. Методи на робота з питань якості освіти. 

  • планування роботи з питань моніторингу якості освіти
  • перспективний план внутрішнього контролю
  • Питання моніторингових досліджень, їх проведення та аналізу в планах роботи шкільних  методичних об’єднань, планах роботи творчих груп
  • освіта педагогів (формальна/неформальна) з питань покращення якості освіти (курси, участь в семінарах, фестивалях, конференціях, круглих столах; виставках, вебінарах ...) ;
  • популяризація досвіду навчального закладу 
  • участь в проектах,метою яких є підвищення якості освіти

3. Організація та проведення внутрішньошкільного моніторингу

  • положення (Положення про внутрішній моніторинг затверджене на засіданні педагогічної ради (протокол №8 від 30.08.2010 р.), узгоджено на засіданні ПК,
  • накази( накази щодо відповідального за внутрішній моніторинг та плану його проведення на навчальний рік (щорічно, вересень).
  • аналітичні  матеріали ( 2006-20017р.р.)
  • методичні рекомендації за результатами  досліджень, управлінські рішення, оприлюднення, контроль за виконанням (рекомендації, управлінські рішення та аналіз їх виконання висвітлено в узагальнених матеріалах моніторингових досліджень, рішеннях педрад, нарад при директорі, протоколах шкільних методичних об’єднань, протоколах батьківських зборів, використовуються під час планування науково-експериментальної роботи школи)
  • корекційна робота (проведена методичною службою школи, вчителями, психологом, класними керівниками, класоводами з учнями, батьками, педагогами іншими учасниками НВП), наявність корекційних карток. Корекційна робота практичного психолога щодо адаптації до навчання:
    • в вересні – жовтні кожного року проводиться консультативна та просвітницька робота з батьками першокласників, спрямованої на ознайомлення дорослих з основними завданнями і труднощами періоду первинної адаптації, методикою спілкування і допомоги дітям;
    • групові і індивідуальні консультацій педагогів стосовно вироблення єдиного підходу до окремих дітей і єдиної системи вимог до класу з боку різних педагогів, що працюють з класом (вчитель фізкультури, вчитель музики, англійської мови. (листопад);
    • організація індивідуального і групового консультування і просвіта батьків за результатами діагностики. (листопад);
    • просвіта і консультування педагогів з питань навчання і спілкування з окремими школярами і однолітками в цілому;
    • корекційно-розвивальні заняття з дітьми «групи ризику», спрямовані на підвищення рівня соціально-психологічної адаптацію в новій системі взаємин;
    • організаційно-консультативна робота з шкільною адміністрацією, спрямована на вдосконалення процесу управління навчально-виховним процесом, створення соціальних і педагогічних шкільних умов, що сприяють успішній адаптації.

Корекційна робота проводиться протягом навчального року вчителями, класними керівниками з учнями, щодо підвищення рівня навченості та вихованості; батьками щодо покращення показників вихованості дітей.

В наявності корекційні картки на дітей групи ризику, дітей з девіантною поведінкою)

-корекційна робота (індивідуальні та групові консультації, робота психологічної лабораторії «Крок за кроком»

Алгоритм організації:

1.  Визначення проблем освітнього процесу у навчальному закладі.

 2.  Розробка  інструментарію для проведення моніторингу.

 3.  Обробка та аналізу даних.

 4.  Вироблення методичних рекомендацій та управлінських  рішень.

 5.  Проведення  корекційної  роботи з використанням методичних рекомендацій.

Методи, інструментарій

 Методи:спостереження, порівняння, вимірювання, аналіз і синтез, моделювання, формалізація, гіпотеза та припущення, системний підхід, тестування, опитування,збір статистичних даних.

Інструментарій: аналіз статистичної звітності, соціологічні дослідження, інтерв’ювання,самооцінка, діагностичне спостереження, тестування, анкетування, опитування, картки-спостережень, аналіз відвідування уроків.

Види моніторингів:

  • - за призначенням (інформаційний та управлінський);
  • - за засобами, що використовуються для проведення моніторингу
  • (педагогічний, психологічний, соціологічний, медичний, статистичний, ресурсний, кадровий, управлінський);
  • -за рівнем проведення(шкільний, міський, обласний, національний )
  • - за суб’єктом проведення (зовнішній та внутрішній)

Напрямки:

  • - моніторинг узгодження управління
  • - діагностичний моніторинг
  • - моніторинг діяльності
  • - статистичний моніторинг
  • - психологічний моніторинг
  • - внутрішній моніторинг ефективності
  • - педагогічний моніторинг
  • - освітній моніторинг
  • - учнівський моніторинг
  • - моніторинг загальноосвітньої підготовки учнів
  • - моніторинг результативності НВП

Етапи проведення досліджень

  • - підготовчий -  постановка мети, визначення об’єкта, встановлення термінів проведення, підбір інструментарію;
  • - практичний – збір інформації через проведення співбесід, тестувань, анкетувань, відвідування уроків, проведення зрізів знань, позакласних заходів;
  • -  аналітичний – аналіз і систематизація інформації, розробка рекомендацій, формування висновків.

Методи обробки результатів

Математична статистика, факторний аналіз, описове пояснення, графічне зображення результатів моніторингу на графіках та діаграмах

4. Результати досліджень

  • результати  навчальних досягнень учнів,
  • результативність олімпіад учнівських 
  • результати участі в МАН;
  • результати участі педагогів у конкурсах;
  • результати проектів,учасниками яких є навчальний заклад
  • Результати зно

5. управлінське рішення,корекція 

  • аналіз виконання наказів, рекомендацій( Педради, наради при директорі, засідання МО,ї засідання творчої групи);
  • відслідковування динаміки( Діагностика, аналітичні довідки, накази,педради, наради)
Наша адреса
вул. Шевченка, 7
с. Хомутець,
Миргородський район,
Полтавська область,
37634
Тел. (05355) 3-55-40
e-mail: homytets@ukr.net
Пошук
Годинник
Календар
Погода
Хомутець
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Корисні посилання
Наші друзі
Великосорочинська загальноосвітня школа І-ІІІ ст.
Copyright MyCorp © 2019Зробити безкоштовний сайт з uCoz